Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Wstęp

Wstęp

Ogromna pusta sala teatralna. Pozapalane światła. Czerwona ciężka kurtyna oddziela scenę od widowni. W drugim rzędzie mniej więcej na środku siedzi blondyn z długą grzywka. W rękach trzyma szaro srebrny pistolet. Po chwili bezsensownego siedzenia wyciąga z kieszeni lizaka i podaje go drobnej dziewczynce siedzącej obok niego. Mała bez słowa bierze smakołyk i zajmuje się jego zjadaniem. Chłopak grzebie dłuższą chwile w kieszeni po czym wyciąga z niej chusteczkę higieniczną i zaczyna polerować swój pistolet. Słyszy jak za nim otwierają się drzwi do wielkiego teatru. Zaniepokojony zrywa się na równe nogi krzycząc:
- STAĆ MAFIA! STAĆ BO STRZELAM!
- AAA! Poddaje się! nie strzelać! ? przestraszyła się nie wysoka szatynka elegancko ubrana tak jak powinno się przyjść do teatru. Był to zupełnie odmienny styl od swądu blokowisk Jukai Akiko zajeżdżały łachy chłopaka.
- O! sorry Akiko przez to wszystko co się teraz dzieje ciągle chodzę podenerwowany.
Akiko: Daniel i mi to mówisz?...eh?
Daniel: Te dwie mendy nasze autorki to maja poryta psyche...>.< Moja to już szczególnie! Jakby mogła to sam wole nie myśleć jaka masakra piłą mechaniczną w Houston by tu była!
Akiko: Moja też! Nie dość ze robi ze mnie ofiare losu i ciamajdę to jeszcze wandala?
- Nie przeginajcie! Niewidzialna jest spoko
Daniel: zamknij się Kasia! Tobie rodziców zabiła!
Kasia: ToT Za to ty sam niedługo umrzesz!
Danio: A założymy się?
Akiko: Daniel jak możesz doprowadzać małą do płaczu serca nie masz
Danio: Serca? A co to jest?
Kasia: Przestrzelić ci? To się dowiesz
Akiko: O_O Kurcze ta wasza autorka zdemoralizowała dziecko
Daniel: A nie mówiłem ci ze Niewidzialna ma porytą psychę?
Akiko: Wspominasz jakoś sto razy na dzień
Danio: Jeszcze tego tylko brakuje ze razem z Agnieszką wpadły na pomysł pisania parodii
Akiko: Współczuję tym bohaterom z różnych anime. Lepiej nie wiedzieć co one z nimi zrobią?
Daniel: Obstawiamy! Ja mówię, że będą samobójstwa xD na przykład u tego emokida Sasuke! L już nigdy nie złapie żadnego przestępcy, a Harry Potter spadnie z miotły
Kasia: Ja chce myszkę miki! i Donalda!
Akiko: Z Kisame zrobią shushi, albo gorzej z Tobiego intelektualistę
Kasia: To będzie muszka miki?
Danio: Nie będzie myszki miki!
Kasia: ToT Nieeeeeeeeeeeee !
Akiko: Kasia uspokój się może pojawić się mówiący jelonek Choppa
Kasia: TAAAK xD słomiane kapelusze!
Danio: to, co z tymi zakładami? Bukmacher czeka! Hallo...
Podczas ich rozmowy drzwi do teatru ponownie sie uchylają. Dwie zagubione dziewczyny patrzą na bilety i sprawdzają numer sali. Wolno wchodzą na widownie odszukując rząd trzeci...
Niewidzialna: ekhm..... Bukmacher, diler, złodziej, morderca.. Co jeszcze Danonku? pyta ironicznie autorka dziecko-mafii
Agnieszka: ciamajda, chłopak, wandal, czy coś wam w naszych pomysłach się nie podoba?
Kasia: NIEWIDZIALNA ! a ja musze ci powiedzieć że Daniel mówił... - chłopak nie chce zeby mała powiedziałą cokolwiek co mogło by mu popsuć w miare mozliwości dobre stosunki z Autorką. zakrywa kasi usta ręka i stara sie jakkolwiek załagodzić sytuacje debilnym uśmiechem i suszeniem zębów
Agnieszka: No co Danonku? pozwól jej dokończyć to co zaczęła
Chłopak powoli odsuwa się od Kasi szepcząc cicho jej do ucha:
Daniel: Powiedz jej to co chce usłyszeć, bo inaczej?

Kasia: Bo inaczej co?
Daniel: Bo ci nogi z dupy powyrywam i nafaszeruję te pusta przestrzeń miedzy uszami ołowiem!
Kasa: -,-
Daniel: Nie kupie ci lizaka!

Agnieszka: ładnie to tak obgadywacz swoich twórców
Daniel: HAHA! I tu cie mam! bo jestem w połowie rekonstrukcją jej kumpla!

Agnieszka: A czy wiesz że przy pomocy naszej tajnej broni(czyt. wyobraźnia) możesz stać się kimś lub czymś innym?...
Daniel: grozisz mi?
Atmosfera robi się napięta. Wszyscy wstrzymują oddech.
Agnieszka: A jeśli tak to co mi zrobisz. Chyba na kobietę nie podniesiesz ręki
Chłopak spojrzał na nią z politowaniem i natychmiast wyciągnął w jej stronę rękę z pistoletem.
Daniel: To chyba jasne co ci zrobię... usunę cię z ulubionych!
Agnieszka: Ty..... nie odważysz się! Kinga powstrzymaj go
Kinga: a co ja mogę... be niego to ja nie mam opowiadanie
Kasia: a ja?
Kinga: cicho być młodzieży
No właśnie miałyśmy powiedzieć co będzie na naszym blogu
Kasia : ToT
Wszystkie światła na Sali gasną kurtyna podnosi się, a na scenę wchodzą dwie dziewczyny
Daniel: dobra.. potem cię usunę z ulubionych...a do tego czasu!
Kinga : Cisza Mafia Poznańska! Siadać na tyłkach i oglądać!
Akiko: To chyba się na tobie wzorowała gdy ze mnie robiła wandala
danie: Nie zdziwił bym sie
Agnieszka: Młodzież i ryby głosu nie mają
Jagoda: Witamy wszystkich zgromadzonych na dzisiejszej uroczystości
Na Sali kompletna cisza
Jagoda: no to może ja......ja sie jakby.. no.. przedstawię?
Rita: Oto jagoda! znana sprzedawczyni jagodzianek! A oto JA! Rita lolita! to ja wymyśliłam LOL'a który z reszta jest dzisiaj na sali! e.... no cóż chwilowo nie ma tutaj lola, ale na pewno jeszcze nas odwiedzi
Jagoda: Żal.. żal! ŻAL! kurde twoja mać! jaki żal.... Rita: nie smuć się moja jagodzianko
Jagoda: no spoko...MARGArito......No to spotkaliśmy sie tutaj
Rita: to brzmi jak w kościele!
Jagoda: dostaliście bilety i przywlekliście tu dupska...żeby podziwiać nowe dzieło stworzenia
Rita: to nadal brzmi jak w kościele
Jagoda: kurde mac! zaproszono was bo otworzyli nowego bloga!
Rita: tak lepiej...... Pomysł na tego bloga zawdzięczamy...
Jagoda: tamtej dwójce baranów z trzeciego rzędu
Agnieszka: Słyszałam!!
Jagoda: znaczy.. no e.... naszym wspaniałym autorką!
Agnieszka: Tak już lepiej.
Rita: Jak już mówiła Jagoda gościmy dzisiaj twórczynie dwóch zupełnie różnych blogów które połączyło pisanie! jukaiakiko.blog4u i dziecko-mafii.blog4u - jakoś im sie to spisanie spodobało i wyszło takie bagno w a jakim teraz siedzimy.........
Daniel: Kasia chyba będziesz miała dzisiaj ruchomy cel...
Agnieszka: Ostrzegam jeszcze jedna taka uwaga albo..
Jagoda - albo.......
Agnieszka: Wiedz mi nie chcesz tego wiedzieć
Daniel: Ale ja chce : ]
Kinga: Bo ci łeb z płucami urwie!
Daniel: To tak da rade O.O?
Kinga: A chcesz sie przekonać?
Rita: To może zanim wszyscy sie pozabijacie powiem w paru słowach o sponsorach
Jagoda: Tiaa...sponsorzy....... a możemy do tych paskud przejść potem?
Daniel: Ponoś gra Mario jest miął i przyjemna.. ale co trzeba jaraż żeby wymyślić przygody hydraulików chodzących po pominach w krainie grzybów?.. ciekaw jestem co brał ten kto to sponsoruje...
Rita: Otóż drogi Danio ty jesteś jednym ze sponsorów, a dokładnie mówić cała mafia wraz z funduszami Akiko
Jagoda: No wiec nasz jakże zajebisty blog sponsorują tamte dwie paskudy z trzeciego rzędu
Akiko: Veto ja się na nic nie zgadzałam
Daniel: Nie martw sie ja też... a mi mówią ze mamy "kryzys"
Jagoda: Tiaa... ja jestem Jagoda "ono" to Erika.. wszystko! kończymy te błazenadę! dobranoc państwu!
Rita: Nie! Nie koniec!
Jagoda: Koniec!
Rita: Nie
Jagoda: Tak
Rita: Nie
Jagoda: Tak
Rita: Nie
Jagoda: Tak
Pięć minut potem
Rita: Nie
Jagoda: Tak
Rita: Nie
Jagoda: Tak
Rita: Tak!
Jagoda: Tak!
Rita: Tak!
Jagoda: Nie!
Rita: No.. nie skoro mówisz że nie ^^no to nie^^.. czyli nie kończymy xD
Jagoda: Tak! Znaczy nie!
Rita: Zdecyduj sie!
Jagoda: Nie robimy. Koniec. Kropka Finito . Dowidzenia
pizzajagodowa 2/11/2009 18:27:44 [Powrót] Komentuj

bleachowe-story

http://bleachowe-story.blog4u.pl
data: 26/11/2009 15:06:38
zalogowany
IP: zalogowany
Jeśli chcesz, aby twoje opowiadanie zyskało większą sławę to dodaj je do toplisty:
http://opowiadania.listastron.com
Przepraszam za spam. ***

Menu

Strona Główna
Ksiega Gości / Dodaj do Księgi
Dodaj do Ulubionych
1228 odwiedzin

Archiwum

2009
Listopad

Profil


rozwaly ten świat piszac na murach standardowe "xD"

Linki

Ulubieni

Player